Wednesday, July 21, 2010

kesah




heyho.bace ni weh.ni adik aku nye perbualan wif her fren.HAHA.care gler siot.kecik2 dah maen2 reply2 dlm class.neway,budak zaman sekarang a bit maju lah dr kita.HAHAHA.diorg ni semacam genius terlebih.like semua mende tau.err not semua i mean macam up to date la..so anyway,haaa tadi aku masak for dinner.asam pedas.HAHAH.terbaek lahh.so,aku igt lepas ni mmg aku akan buat satu buku recipe.its mymum's recipe.so nnt senang bler dah hidup sendri xdelah asyik mkn luar jer.boleh jimat duet weh.HAHAH.and tapayah laa everyday nk fikir nak order ape.aishh.susa kot nk decide nk makan ape.adekepatut,adelah sumone ni,suruh aku order nasi putih n ikan masin sahaja.HAHAHAHA.kantoi dah fed up wif me kan? =P susa ohh nk fikir nk makan ape,for me je laa kot i think.LOL.

now ni aku tengah cuti.aishh.membosankan.dunno wht to do.exactly the same like after spm.AISHH.tido lambat n bangun of course lambaT.hahaha.tapi aku berjaya kejut orang.hoyeahh.tapi best jugak cuti ni.aku dapat lepak2 wif mylil bro and wani.HAHAH.cool~ohh yaa,err KUBE cute gilaaa.HAHAH.mzfr dgr lagu2 dlm tu,mak aihh dia suka plak tu.plek aku.siap hanguk2 lagi time dgr then dia tiru cemane org nyanyi tu jerit2.HAHAHA.gila kan.so kids also can hear metal.wallaweyhh~then bila aku nk dgr sbelah he said "k.ngah mane boleh dengar,ni lagu untuk lelaki je" HAHAHAH.aku gelak mcm haram.habes laa.he's only 4.then after that aku sorok that KUBE,dia nk dgr lagi,so aku jst pasang myplaylist dlm laptop ni.HAHAH.pandai laa plak budak kecik ni dia kate "ni bukan lagu tadi laaaa,abg nk yg tadi"

okay,i think that's all for now.
till then,
Yana Aziz

No comments:

Post a Comment