Monday, July 19, 2010

hish

hello malaysia.now ni aku cuti seminggu.midsem break.assgnmnt xde la kot.tp group laen mlambak.so now im home.kt pilaa yg sgt 'BEST'.neway,soon aku akan pindah to seremban.dekat je ng rumah membe aku.so better la sikit compared with pilah yg xde pape.DULL.tadi aku keluar dinner,service macam taik.lambat gila babeng.stengah jam aku tunggu.padahal kitorg cam org yg 1st datang.what the...ayh pon dah bising2.ye laa sape xbising tggu 30mins xsampai ape2.bila food dah sampai,wani dpt nasi putih jer.dia order nasi n ayam goreng kunyit.HAHAH.after that habes r 'abg2' order tu, "ayam goreng mane?apesal lambat sgt ni?nasi pon dah sejuk."tension tol.aku plak order nasi goreng cendawan.cendawan yg leper tu laa kan spatutnye dpt.ni x dia bg button mushroom.gilo.kantoi cendawan dah habes.so,saya bg kedai makan ni 2bintang stengah.

NAJWA,im sorry.iloveyou (sounds gay kann) HAHHA.criusly aku miss kau.setahun dah weh xjumpa.

1 comment:

  1. tu r aku pelik doh.like criusly kita xde assgnment.but aaaa yeah,still got tutorial.

    ReplyDelete