Tuesday, June 15, 2010

old school

you noe what i mean kan bengbu??HAHAHAH.
here were go,sekarang semakin banyak tendaer2 dan kontrak2 yang perlu disiapkan dalam masa terdekat.cam ok laa jgak sebab i dnt have my own laptop here,if not sure asyk nk on9 je kan?LOL.u guys pon tau kot,once you dah on9 then mmg susa nk off.isnt it?jadi sementara laptop tiada,maka tender dan kontrak2 mmg boleh disiapkan pada masa yang ditetapkan.now baru i noe yang melati and cempaka itu adalah jenis bunga~kau org google laa cemane bentuk2 bunga tuuu :)

cikarou aku aka najwa assila ishak akn masuk ke gelanggang study pada slase depan.ergh~ senang cter bebudak mara laa yg dpt offer tuu akn start blaja dahh~GOODLUCK WEH!aku tau ko tak bace blog ni.hahah.neway,aku miss kau gila bangang.kau pon kann??

slalunye lunch aku mkn roti hot dog je weh (cutcost) sampailaaa akak yg jual roti tu naek kenal aku.HAHAH.dari jauh lagi dia jerit nama~~ lawak kann,yg lawak nye dia igt nama aku cempaka.padahal melati.LOL.tp not bad r dat roti.sedappp..dia guna frankfrtr yg dalam dia ade cheese/cenawan/blackppr.cheese r terbaek!!HAHAHAH.mura je 2.50rm

jadi now ni rumah merod n cempaka adalah hotel aku.aku slalu check in here.underage ko sehat x weh?
HAHAH.okaylaaa..goodluck to semua yang akan masuk blaja,orient seminggu tu tahann je laa ye.BORINGGG~


love,
yana

No comments:

Post a Comment