Saturday, June 12, 2010

hiduplah

heyya~ lama hell aku tak menulis-nulis ni weh.1st of all,line punlam sux weh.utube xleh bukak,skype jugaaa.err kat sini everyday aku akan kepenatan.tangge berjela-jela.mmg mengah r if naek sambil gelak2 then cakap2.so if aku n cempaka mendaki tangge kitorg akan slow gila babi,then akan cakap "elehhh,org2 yg laju ni,by the time kita sampai atas nnt diorg baru nk sampai sebab pancit" HAHAHAH.tapi bila sampai atas diorg mmg dah lesap.bayang2 pon tak nampak.LOL.

assignment,telah menular.tapi stakat ni senang lagi laaa.tuturial melambak.HAHA.saya sekarang seorang wanita sibuk.sibuk laa sgt.ullekk~minggu ni aku akan ade quiz maths.ergh~ cuak laa jugak sebab da lama xbuat mende2 camni.aku need gila pak yem sebabkannn kt sini 1st time aku blaja maths guna buku.pak yem mane penah guna buku mase blaja.aishh~ if nk jadi doctor aku kena study smart.CGPA aku kena cantek r.cuak doh.dah laa setahun je.

member aku ramai yang dapat scholarship.aku sedih laa jugak.HAHAH.tu laa yana sape suruh maen2.padan mke.IMANI MELATI~ kenapa??hahaha.bunyi cam kampung je en?sebabbb group aku ade ramai sgt name diyana.nama lebih kurang name aku je.susa r.tak kan diorg nk pgl aku shazlizashah or shaz or liza or shah kott.xmo aku.HAHAH.so aku n nini tukar nama.diorg sme caye ohh.HAHAHHA

groupmate aku for lab consist of 10 org.semua lelaki ecpt aku n cempaka.HAHAH.diorg ni rajen.kat sini,aku slalu tgk budak2 semua rajen.termasuk lelaki.diorg rajen hell.nampk laaa.aku n cempaka mcm sengal2 je.urgh~sumpa aku rase cam aku ni ergh~

okayy ni baru sambung after hantar nado blk.kami menggila kat perhentian bus.HAHAH.

till then,
yana

No comments:

Post a Comment