Tuesday, May 18, 2010

tolonglah jgn obses sgt

hello malaysia..HAHA
bak kata fariha, 'tolonglah jgn obses sgt.like YEKK je'
babe,mungkin diorg masih dilopak yang lama.HAHA

this entry nak cakap pasal PUNLAM.hahaha.ade beberapa org tnye aku personaly, 'yana punlam tu ape?'
(rofl) i was like HEYY KAU XTAU KE?? act itu PUNCAK ALAM.aku sajasaja je tuka nama.yeahh aku mmg suka bg nama baru kt org.so that aku senang nak panggil.contoh FARIHA jadi FA, RZQN jadi UNDERAGE,
AZIM jadi LIMBO,HAKIMI err aku pgl dia GOJES.SYAMIM aku tka jadi MEMEY.bhahaha.najwa plak lg r ape je aku pgl mmg dia layan.ni yang sayang dia ni.ewahhh~but if korang xske cakap je r eh.JK.

besides,dlu dormate aku ni,aku suka borak ng dia sebab dia slalu pandang aku je bila aku cakap then buat aku rase nak marah sbb dia pndang kosong.tp at the same time dia care pasal aku.asal aku sedih ke or not in the mood ke dia pasti perasaan.dia mcm dlm diam study aku ni mcm mana.HAHA.dia pernah bg aku satu baju ni,dia kate mak dia belikan tp dia xmuat.HAHA.bukan ape,sebab dia kate dia xbiase pakai baju kecik,andd dia kate aku ni biase pkai baju kecik.HAHAHHA.takguna kan?? nama dia NUR SYAMIMI, semua orang pangil dia MIMI. tapi aku sorang je yang pgl dia SYAMI.hahaha.azt aku tak suka nama mimi.mcm dolls je kan?syami now ni dah kat mtrx kot.GOODLUCK.

JPA,dah lmbt sgt ni :'( pls bgtau awal sket.satu mende pon aku xbuat prep if xdpt JPA tu.yeah,aku masih sabar menanti itu sang JPA.but now aku dah mindset yang ak mcm xdpt jpa.so aku leh ready for PUNLAM.
jadi jika tuah saya baek,maka  itu seperti rezeki yg tidak terkata nilainya,

ariff halim oi~
HAPPY BIRTHDAY

kube kau tu tetap menawan weh :)
saya rasa itu sajalah kot.


till then,
yana

1 comment: