Tuesday, May 4, 2010

guys

ziha,kau buat aku sebak weh.sebak sebab bace blog ngko.HAHAHA.kawan-kawan yang aku miss.hoyeah.ziha slalu buat muka takpaham,tapi aku tau dia faham but xtau mcm mana nak terangkan.selalu bila aku tny,'err,ziha kenapa mcm ni weh?aku xfaham lah' ziha sure jawab "sebab dia mmg mcm tu." haha.sabar je r.

okay,masa hampir tiba,ayah dah print all the stuff yang penting.lagi beberapa hari je life aku akan laen.rasa taksabar pon ade tp rasa cuak lagi ada.macam mana lah life aku nanti kan.naseb baek ade yang sama dengan aku,schoolmate dulu lah kan.mya and fera.fera sama course ng aku.but mya laen.sheila pulak dapat arau.jauh gila kan??apekate sheila meh dtg kat puncak alam.try laa tukar.kan best..HAHA.sumpah aku cuak sebab kawan aku siape je kan.kawan lelaki beberape ketul je.ibu happy aku dpt UiTM.tapi aku still mengharap JPA.sumpah aku nak gila pergi overseas

aku rasa jealous laa tgk kawan2 yg dah dpt offer.contoh nya nana,im the 5th dia bgtau.then shidot,nado,bay,dayang....semua dpt fly :( nak jugakk..tapi xpe.bak kata rizqin, "yana kau kena ready for the worse" okayy rizqn nazhf.AHAHA.aku suka dgr kau cakap weh,xde r zimbo.aku xkesah kau byk cakap.haha.sebab aku xbyk ckp in the real life.ngok kan?? aku nak buat famili aku bangga.criusly.if aku xdpt JPA,maka UiTM lah destinasi aku.dr situ mungkin aku akn berusaha lebih demi impian aku.anon kata chances aku nk dpt tinggi sebab aku stand out and aku nye koko great.yeahh,but kau org tau x im the only one yg dpt 8a's in mygroup.HAHA.ade lg sorg tp ape aku kesah,tu dia punya pasal lah kan.sekarang ni tawakal je lah.doakan aku eh??

farihah,ive ur words!aku tau kita jauh,tapi kita tetap bestfren kan?aku hope kita still macam dlu,honest.kau dah selangkah kehadapan.aku baru nak mengorak langkah ni weh.HAHA.by the time u fly, maybe aku br nk prepare for fly,or maybe kita fly sama-sama.best kan?

to the freaks,HAHA.korang memang best.sape2 yang pandai maen guitar tu kann,,ajar r aku.aku adore gila ng guitarist wehh..HAHAH.meh sini aku list kan the freaks.top list :
  1. goh (dia mmg pelik hell,senyap nak mati.mcm nak xnk je hidup.tapi bila aku borak ng dia ok plak.hahaha.kau mmg pemalu eh?? puncak alam jugak kan?meet u there!)
  2. idin (aku xberapa sempat nk kenal kau lahh.hahaha.tp kau mcm klaka je..??)
  3. syamim (HAHA,kau ceria.kantoi pakai sunsilk.cap bau kuat gila wehh..ceria hell pagi2 dah kejut ajak g breakfst)
  4. jabbar (walaweyh~ conversation 1st kau tny pasal ESTY.fyi,aku anti esty.n kau mcm jadi bahan buli diorg.haha)
  5. iqmal (snow world kau mmg aim hentam aku je ke??HAHA.hebat r kau memanah!)
  6. rizqn nazhif (kau diam bila tido sahaja.HAHAHA.cool~ snow world mmg best r ade kau )
  7. ariff (kau nmpk mcm adik bradik ng rzqn weh,slalu buat muka yg menyakitkan hati org.HAHA)

okaylahh,just gt a msg ada movie best.see ya!

No comments:

Post a Comment