Tuesday, April 20, 2010

tense

babi.aku tension gila babi.laptop aku akak aku amik,then byk gila mende yg aku nk buat,print itu ini,check mail,desktop ni bodoh sial.aku tak paham r,padahal kat sana dia dah ade laptop,sial aaa.aku td br aku ckp ng ibu aku,dia still mcm suruh aku sabar,wth!!if ada scholar sent msg tru email,then aku xbukak,tak check.BANGANG!!aku bukan nk tension kn ibu aku ke mende,tp dia pon nk guna gak kan.so,still lagi nk backup akak aku??aku tau r dia mmg nk jaga hati gila akak aku tu,gi mampos aaa.aku tension r.korang jgn gelak ohh,aku menanges kot now.ibu aku kate aku ni semua nk perfect,masalahnya,mmg aku nk guna gila kan,aku bukan saja-saja weyh,matrix tu pon kena print for confirmation.dont you get it??pls laa faham.aku rasa aku xde sape2 aa bodoh nk share problem.farihah,aku slesa r nk share ng kau,tapi kau slalu xde masaa aku need kau.ERRGHHHHH!!!babi r.aku xpernah rasa tense camni.sheilaa,kau tau kan if aku da start nanges sebab tension cmne kan??aku need org laa sheilaa,aku menahan je ni weh..naik pening kepala aku.aku xtau nk buat cemana weh :(( so after this,if aku jarang on9 or wtv just cntct aku tru phone.aku nak buat scandal ng tv plak.better aku g tgk tv.HAHA.gila

1 comment:

  1. yanaa saba eh im the for u if u need me. call je aku if kau need someone to share ur probs with tau tau2 jgn keep it on ur own :) take care my dear :)

    ReplyDelete