Thursday, April 8, 2010

sihensemCANTEK

ni boyF aku

firstly,esok ada jpj test for car. a.k.a LASTDATE,hoyeahhhh!hopefully LASTDATE.erghhhh!!
act aku da talarat nk face mende2 yg mencuakkan aku.pnt wehhh..SUPERMAN,mane kauu?tape2,ade makhluk kate superman ada dlm hati,hoyeahhh!if tade siap kau.hahaha.
hahaha.kpale aku pon dah TINGTONG~ ntah laa.aku malas untuk hari esok,tapi aku nk LULUS.
aku takot aku buat maen2 je doh.tapi xpe,ada org dah pinjamkan strength dia.hoyeahhh!bodobodo.
sigondol freak,jgn kacau life aku lg.tapayah msg wehh.membazer kdt kau je,sebab aku xkn reply.TAK AKAN.kereta atas tu kan,aku nak gilaaa.dah ada dah,tgl nk beli je,harga diaa,,lebih kurang keta k.long aku je haa.so,insyallh dpt.mane bole aku tadapat,k.long dpt.HAHAHA.if aku dah dapt,aku bw korang jalan2 ye.

1 comment: