Monday, April 5, 2010

semalam



  • semalam ada orang dapat cari blog aku,HAHAHA.padahal aku tak tayang.so,BRAVO.
  • semalam jugak aku ttdo depan laptop.act laptop dah off,sambil nk tggu die padam tu yang tertido tuu.then tbe2 je ibu masuk.AHAHA.u noe what,aku lupa iron baju wani.ohh mai got!ibu tny macam2 tp aku blur+mamai.tp ada satu soklan yg aku still igt "dah tdo ke belom ni??bgn untuk subuh ke??"hahaha.pape pon ini bukan salah sesiapa,ini salah aku.mmg suka tdo lmbat.
  • semalam aku call kau.HAHA.lama tak borak kan weh.
  • semalam aku tgk bride wars.okayy,,aku tu tu cerita lama,tp aku br tgk!!HAHA.
  • semalam ABP,siapa tgk sila angkat tangan!!best ke weh??aku tapena tgk =P
  • semalam aku botak kan kepala ayh aku.cayalahh.first time kot.ayah aku malas nk pg kedai rambut.jadi bptak licin.aku takot sakit je weh.HAHA.

No comments:

Post a Comment