Saturday, April 24, 2010

run

hello malaysia :)
now ni aku cam semangat gila..
tak tau laa jin ape yg masuk kann.HAHA
so,every morning aku jog laa..ptg pon
sebab??
tak de pape sebab,mungkin aku dah bosan 
tergemuk-gemuk kat rumah.
rimas kot weh xde mende nk buat.criusly.
lagi2 kat tmpt macam aku stay now ni,PILAH
nothing wehh..try r dok sini.
no frens,sebab aku xboleh nk ikot style mereka.
pape je r.jiran blakang aku ni guitarist doh,
gila cool dia goreng~~
HAHAHA,admire gila guitarist ;)
dah jarang on9,plus phone pon dah xmlekat ng aku lagi dah.HAHA.
so guys,sorry if aku cam menyiput nk reply.
xponn credit aku habes.HAHA
harap maklom.
FARIHAH!! chill je eh??
its not you ponnn...
its me.kan kan??
so what,mcm habuk je r aku anggap dia tu.
neway,doakan aku dpt jpa :)
haaa birthday aku da dekat tauu.HAHAHA

No comments:

Post a Comment