Wednesday, March 3, 2010

scandal

errr..
ini agak tapasal laa skit.
not sikit act,tp BYK.
first of all,
xkan laa aku nak ada scandal wif old man
astagaaa..
mengucap panjang doe aku.
dia just add fesbuk aku je=P
wani pembaruar,dia suka report kat ibu mende2 ni.
tbe2,kena pgl masuk bilik
and ibu cam torture aahh
pelagi kan??
*jgn laa nk commnt2 ng dia lagi*
err,mane de pape bu,adik tau laaa.
*jgn eh.tgk2 je profile*
wani cakap ape ni??siot aaahh


then,back to my room.
ayh pulak ada :((
ayh tnya
*kenapa ni?*
ibu tuu marah2 plak
*ye laa,kenapa*
xde laa,cekgu keta adik tu add fb adik,bu marah
*dia da ade ank bp*
mane adik tau
*xkn xde tules kot kat fb*
err,ntah laa yah,tp ada laa pic anak2 dia






psst:cekguBOB ni baek.criusly.bukan aku nk back up dy.tp dia xcam tu.okayy
plus,xkan laa aku nk ada scandal wif him.dats crazy.im not desperate lagi okayy:D
ayh tau takot.hahahaha

No comments:

Post a Comment