Wednesday, March 24, 2010

minggu ini

to anybody laaa yg ada ajak saya keluar this week,
im so sorry.
takkan dapat punya lahh.
ini kerana saya sedang gigih berusaha demi mendapatkan P saya.
terutamanya motorsikal.
orang laen kata,after qti,
no need to attend class lagi kan.
ohhh tapi saya tidak =P
kerana hari itu,saya telah melakukan satu kemalangan.
saya telah melanggar tembok jalan,atau pon bahu jalan.
HAHA
so,sebaik sahaja kemalangan berlaku,,
saya hanya mampu tersenyum kepada cekguBOB,
lalu beliau dgn baik hati berkate,
"awak ok tak ni??tapelahh saya bg awak pass.tapi everyday b4 jpj awak kena datang"
DANK!!
hahaha.kau orang amk lesen moto skali x weh??
better jgn,nnt hitam.
then kena pkai jersey bodo tu lagi.
looks silly.HAHA
nsb saya ada helmet cantek :)
tadelaa busuk cam helmet kat AMKP.
blerghh.
okaylaa,i think dats all.wish me luck.
JPJ for moto on this friday,
for car pulak on APRIL.
gila lambat kan,kawen dulu pon sempat kot.
YEEHAAAA.
adioss~




p/s : i am sorry.

No comments:

Post a Comment