Friday, February 12, 2010

POOOOOOO......

ahah,ceritanya begini...
hari ini aku pegi jemput adek2ku dr skolah mreka,
jmput cambiasala...
then semasa dalam kereta,mereka2 ini bercerita.
agak panjang.
ikin punye cter biasalahh,budak br masok asrama.
bile aku dgr mcm,*elehhh,biaselah tu.tu lah namenye dok asrama*
tp dlm hati je,nnt kang ade yang gado.hahaha.
dy crita menanges2.takpaham den=P
yaya plak,very mysterious(betol ke aku eja nih,mampos lah)
dy nih nmpk dat thng.
last year pon dy kne jgak.
tp this year agak terok.
dy pon bercerita.....
YAYA:yaya sakit bu,iya tombang aritu....bla,bla,bla...
IBU:why tak call??
YAYA:bz laa ibu,taksempat.asal malam je mende tu kacau.so iya taksedar

iya nih kne kacau.aritu dy kena rasuk.brrrrr.seram doe.
after we had our lunch kat mlacca,ibu teros bw dy berubat kg.
kat ade sorang atok nih haaa.last year pon dy brubat kat situ.
atok nih cam maen2 je..
hahaha.aku xdpt nk explain cemane cara dy ubtkn org tu.
aku n abang tergelak-gelak kat tepi tuu.
*iya pon gelak sbenanye time atok tu soh ikot pe yg dy cakap=P
dy cam nih,dy tepok2 kepala iya sambil cakap
pooooooo.....poooooo......pooooooo......
hahahaha.muzafar gelak obvious doe.
pape pon aku pon takot:DD
hahahah

No comments:

Post a Comment